*Fri frakt ved kjøp over 900 kr *Alle varer på lager for omgående sending *Norsk nettbutikk

Handelsvilkår

Her finner du informasjon om hvilke regler som gjelder når du handler hos Rom til Rom.

 

1. KJØP
Avtale om kjøp inngås når du velger å sende bestilling i kassen. Ordrebekreftelse genereres så automatisk av vår database uten manuelt oversyn. Ved eventuelle feil i f.eks. angivelse av pris, leveringstid osv. forbeholder vi oss retten til å korrigere dette i ettertid. Om du ikke er fornøyd med vår korrigering kan du selvfølgelig velge å avbestille din ordre uten kostnad.

 

2. PRIS & BETALING
Pris: I prisene inngår 25% moms om ikke annet er oppgitt.
Betalingsmåte:
Kortbetaling:
Vi godtar betaling med VISA og Mastercard, betalingen skjer gjennom vår partner Stripe. Om du velger kortbetaling linkes du over til betalingssiden etter at du har bekreftet din ordre i kassens tredje steg. Overføringen skjer med sikker SSL-kryptering. Det innebærer at ingen uvedkommende kan se dine kortopplysninger. Ved buk av kort som betalingsmåte vil kjøpesummen bli reservert på kortet ved bestilling. Hvis reservasjonen ikke kan foretas, forbeholder vi oss retten til å kansellere bestillingen (dette vil du få informasjon om). Kortet vil bli belastet når ordren er pakket og sendt, eller hentes i butikk.

 

3. ANGRERETT
Når du handler på Romtilrom.no har du rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Angreretten gjelder for alle varer. Dette forutsetter at produktet er i uendret stand, dvs. ubrukt og uskadet. Det er tillatt å åpne forpakningen og kontrollere varen på en slik måte at produktet og forpakningen ikke blir skadet. Når du benytter deg av angreretten står du som kunde for returfrakten. Øvrige omkostninger, som kostnad for varen og frakt fra oss til deg vil tilbakebetales.
Unntak fra angreretten: Ved kjøp av et produkt som lages spesielt for deg og etter dine spesifikke ønsker, gjelder ikke angreretten. Eksempel på dette er om du kjøper en sofa med et spesifikt stoff som så lages spesielt for deg. Ved bestilling av en spesialprodusert vare vil vi kontakte deg for godkjenning før ordren ekspederes.
Slik gjør du ved retur:

1. Returskjema må være utfylt og vedlagt returpakken.
2. Angrefristen gjelder fra den dag pakken mottas fra transportør. Du skal ha kontaktet oss eller sendt varen innen den 14. dag etter at varen er mottatt.
3. Varen skal være i samme stand som du mottok den. Dersom varen var defekt eller mangelfull ved ankomst må dette omtales i vedlegg fra kunden.
4. Ved retur må kunden besørge frakt til Rom til Rom. Du er ansvarlig for å pakke den godt nok inn.

5. Rom til Rom tilbakebetaler ikke frakt som påløper ved returrett. Ved retur pga. feil på vare betaler vi frakten tilbake såfremt billigste sendingsmåte er benyttet. Du må da sende med kvittering fra transportør.
6. Pakker som returneres som oppkrav blir ikke hentet av oss.
Romtilrom.no
Fjordgata 21
N-7010 Trondheim

Ta alltid kontakt med Rom til Rom’s kundetjeneste før en eventuell retur. Dette påskynder prosessen for kreditering til kunden.
Kontakt kundetjenesten på post@romtilrom.no.
Vær nøye med å pakke varen ordentlig, bruk den opprinnelige produktforpakningen samt beskyttende transportemballasje, slik som varen ble levert i til deg. Merk at du står for risikoen om produktet skades når det fraktes tilbake til oss. Om varen er av større verdi, anbefaler vi derfor at transporten forsikres. Rom til Rom kommer ikke til å løse ut pakker som sendes i postoppkrav. Tilbakebetalingen skjer til din bankkonto og innen 10 dager etter at vi har mottatt og godkjent din retur. Vennligst observer at angreretten ikke gjelder firma.
Link til angrerettskjema: [….]

 

4. Reklamasjonsrett
Rom til Rom følger Forbrukerkjøpslovens reklamasjonsrett, noe som innebærer at du har to års reklamasjonsrett etter at du har mottatt varen. Dette forutsetter at alle vedlikeholds råd følges og at normal aktsomhet utøves.

 

5. Konfidensialitet & Sikkerhet
Når du legger inn din bestilling hos oss oppgir du dine personopplysninger som navn, adresse og telefonnummer. I forbindelse med din registrering og bestilling godkjenner du at vi lagrer og bruker dine opplysninger i vår virksomhet for å oppfylle våre forpliktelser overfor deg. Du har rett til innsyn i den informasjonen som vi har registrert om deg. Om den er feil, ufullstendig eller irrelevant, kan du be om at informasjonen skal rettes eller fjernes. Rom til Rom håndterer dine personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Betalingstransaksjoner (kort- og direktebetaling) håndteres av vår betalings partner (Stripe) for å garantere en rask og sikker betaling. Stripe oppfyller kravene for PCI-DSS.

 

6. Tvist
Klagemål eller synspunkter angående Rom til Rom’s tjenester eller produkter bør meddeles til Rom til Rom’s kundeservice via e-post: post@romtilrom.no

 

7. Kontakt
Rom til Rom
Fjordgata 21
N-7010
Trondheim
Tlf.: 73 51 22 16
post@romtilrom.no

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart